Weerstand Open Air is a wrap!! Alle muzikanten op de podia waren te gek! En stiekem zijn we erg trots op ‘onze’ Roermond In Tune stage!! Dank aan iedereen die er was! Een dikke chapeau aan de hele organisatie! Tot volgend jaar!