Op zondag 23 juni streek alweer de 3e editie van het Ruwe Diamanten Festival neer in Roermond, dit maal bij onze muzikale vrienden van The Movement! Ondanks dat alle bands te gek waren, kan er maar één de winnaar zijn van deze voorronde: van harte gefeliciteerd Right Back, we zien jullie op de finale op 29 september in de Azijnfabriek!